Zoekresultaten voor '3'
Er zijn 711 resultaten gevonden.
Waardeketen
Ons waardecreatiemodel laat zien hoe wij toegevoegde waarde voor Brabant én Nederland creëren.
Lees verderOrganisatie en medewerkers
2020 stond voor de BOM-organisatie voor een belangrijk deel in het teken van corona.
Lees verderEen digitale BOM
Door corona kwam de digitalisering van de BOM in een stroomversnelling. In 2019 hadden we Office 365 al als platform gekozen om werken op afstand mogelijk te gaan maken.
Lees verderEen duurzame BOM
In 2020 lanceerde de BOM een mobiliteitsplan om te stimuleren dat medewerkers minder vaak met de eigen auto reizen en vaker met het ov, een deelauto of de fiets.
Lees verderEen vitale BOM
De BOM wil een organisatie zijn waar productiviteit en vitaliteit van medewerkers hand in hand gaan. Om hieraan bij te dragen, beginnen we in 2021 met de uitvoering van ons meerjarige programma voor vitaliteit en duurzame inzetbaarheid.
Lees verderRol in keten
Onze ketenverantwoordelijkheid is vanuit onze strategische doelstellingen en ambities indirect vooral merkbaar via de activiteiten van onze portfoliobedrijven en direct via ons leveranciersbeleid.
Lees verderInterne rollen en verantwoordelijkheden
De BOM heeft een marktgerichte structuur waarbij zogeheten businessteams hun dienstverlening richten op vier specifieke klantsegmenten.
Lees verderManagementaanpak
Binnen de kaders van het meerjarenplan 2021-2024 stellen we - samen met beide opdrachtgevers – jaarlijks de ambities, doelstellingen en KPI’s vast.
Lees verderRisicomanagement
Bij de uitvoering van onze strategie maken we een bewuste afweging tussen de realisatie van (strategische) doelstellingen en de risico’s die daarmee samenhangen.
Lees verderBericht van de raad van commissarissen
In 2020 kreeg de missie van de BOM - de duurzame versterking van de Brabantse economie - een heel andere lading.
Lees verder