R.G.M. (René) Penning de Vries

1954

President-commissaris / voorzitter

René Penning de Vries was na verschillende R&D-functies van 2001 tot 2006 senior vicepresident en CTO bij Philips Semiconductors. Na afsplitsing van deze divisie van Philips maakte hij de overstap naar NXP Nederland, waar hij van 2009 tot 2012 voorzitter van de Raad van Bestuur was. René Penning de Vries is momenteel voorzitter van Health Valley, lid van de RvC van Neways, een high tech bedrijf gevestigd in Eindhoven en Boegbeeld ICT in het kader van het nationale Topsector beleid. Als voorzitter van Health Valley is hij betrokken bij innovatie en business development op het terrein van de gezondheidszorg. Daarnaast is hij voorzitter van de Raad van Toezicht van de Sint Maartenskliniek in Nijmegen. Per 1 augustus is hij toegetreden tot het bestuur van NWO-domein TTW (Toegepaste en Technische Wetenschappen).

J.H.M. (Hans) Dröge

1956

Hans Dröge trad na zijn studie farmacie in 1985 tot tot Unilever, waar hij verschillende functies heeft bekleed. Begonnen op het Unilever Research laboratorium in Vlaardingen en vervolgens langdurig nationaal en internationaal actief op verschillende supply chain functies keerde hij in 2009 terug in R&D. Als Senior Vice President R&D Operations was hij verantwoordelijk voor de wereldwijde R&D infrastructuur en het operationaliseren van de R&D strategie. Naast zijn R&D functie was hij van 2012 tot 2014 als Manager Unilever Nederland verantwoordelijk voor Unilevers externe relaties met de politiek, de ministeries en het de business community in Nederland. Sinds januari 2014 is Hans Dröge met pensioen en bekleedt hij verschillende bestuurs- en adviesfuncties, waaronder lid van Raad van Commissarissen Koninklijke Sanders, voorzitter van de AgriFood triple helix organisatie stichting Grow Campus, lid van het dagelijks bestuur van het Rathenau Instituut en lid van de Raad van Toezicht van de Algemene Werkgevers Vereniging Nederland.

G.H. (Guus) Hoefsloot

1950

Guus Hoefsloot, voormalig voorzitter Raad van Bestuur van Heijmans NV, is al geruime tijd betrokken bij de BOM. Hij vervulde onder meer de functie van president-commissaris van de Brabantse Herstructureringsmaatschappij van Bedrijventerreinen (BHB), een werkmaatschappij van BOM Holding BV. Tijdens zijn loopbaan werkte hij bij AMRO en Barclays en vervulde diverse directiefuncties bij Hollandsche Beton Groep NV. Guus Hoefsloot vervult toezichthoudende functies in het bedrijfsleven bij o.a. de Tilburg Bastianen Groep (automotive) en Altera Vastgoed en maatschappelijke organisaties.

N. (Nancy) Mac Gillavry

1973

Mac Gillavry studeerde Economie en Business Administration aan Tilburg University en werkt sinds 2007 bij ASML in Veldhoven. Vanaf begin 2017 geeft ze daar leiding aan de wereldwijde Non-Product Related inkoop, momenteel als Vice President Strategic Sourcing & Procurement. In eerdere functies was ze onder andere verantwoordelijk voor de financiële verslaglegging van ASML en rapportages op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Voordat ze bij ASML begon, werkte Mac Gillavry in diverse finance functies bij PricewaterhouseCoopers (1998-2004) en Océ (2004-2007).

Daarnaast is Mac Gillavry bestuurslid van het Ronald McDonald huis in Veldhoven.

R.A.M. (Ronald) Slaats

1961

Ronald Slaats was tussen 1986 en 2013 werkzaam bij De lage Landen (DLL), een wereldwijd opererende organisatie in ‘high-quality asset-based’ financieringsproducten. Bij DLL heeft hij diverse functies in Europa en Amerika gehad, waarna hij vanuit Nederland de rol van CCO en CEO bekleedde. In 2014 maakte Slaats de overstap naar De Meeuw Holding BV, waar hij nu verantwoordelijk is als CEO. Ronald Slaats is actief in diverse bestuurs- en adviesfuncties. Hij is lid van de Raad van Commissarissen van: Pallieter Group BV en Welten. Hij is tevens lid van de Raad van Advies van Mechan en NIBC Bank NV. Daarnaast is Slaats voorzitter BZW kring Eindhoven e.o. en voorzitter Stichting Samen voor Eindhoven.